Jual cellmaxx di Indonesia

SEMUA MENGAKU STEMCELL, ayo belajar stemcell dari pakarnya


1. Berbagai jenis stemcell berada di pasaran sekarang. Semuanya berpaksikan kepada kecantikkan kulit yang menjadi kegilaan permintaan semasa dan juga pemuliharaan kesihatan. Persaingan ini mencetuskan pencarian dan penemuan terbaru sains tentang pemakanan ajaib alaf baru - AFA.


2. CellMaxx adalah makanan pelbagai fungsi yang diciptakan dari Alga Hijau Biru dari spesies ( Aphanizomenon Flos Aquea ) yang terhasil dari Hulu Tasik Klamath, Oregon di Amerika Syarikat. Jika spirulina terhasil di permukaan tasik, lumut AFA pula terhasil dan hidup segar di dasar tasik dan muncul di permukaan tasik pada waktu tengahari. Justeru ia lebih bebas pencemaran. Superfood unik ini mengandungi Polisakarida, Phycocyanin, Klorofil, L-seletchin ligand, Vitamin, Trace Mineral, Beta Carotene, Asid Amino dan Phenylethlamine ( PEA ). Sebatian ini bertanggung jawab untuk meningkatkan dan menyokong sistem imun manusia.


3. Penyelidikan baru menunjukkan Blue Green Algae ( Aphanizomenon Flos Aquae ) bertindak sebagai badan sokongan sistem semulajadi oleh sel-sel stem yang beredar untuk membantu menyembuhkan, menjana semua dan memperbaiki diri sendiri secara semulajadi. Formula khas bioaktifnya membantu memetabolismekan protein serta mampu menghapuskan sisa toksik malah amat membantu sistem pertahanan badan dalam menentang pembentukan-pembentukan patologi, yis, kulat dan virus.

4. Cellmaxx membantu menghidupkan semula tulang sum-sum anda untuk mengeluarkan stem sel induk secara semula jadi. berkesan menyembuhkan kanser, penyakit jantung, strok, gout, slip disc, eczema, Parkinson, diabetes, resdung, tumor dan Alzheimer. Cellmaxx berkesan seawal 1 sachet pertama.


5. CELLMAXX bukanlah ubat mahupun produk stem cell. Ia hanyalah AFA atau Alge Hijau Biru. Bahasa mudahnya AFA adalah lumut. Aphanizomenon Flos Aquae atau AFA yang terkandung dan menjadi bahan utama dalam Cellmaxx itulah yang bertanggungjawab mengeluarkan semula stem cell induk yang melekat di tulang sum-sum manusia. AFA merangsang semula tulang sum-sum manusia sehingga berjaya merembeskan dan mengeluarkan semula stem cell-stem cell induk yang tersekat di situ


6. Cellmaxx bukan stem cell dan kami memang bukan menjual produk stem cell sebaliknya yang kami jual adalah teknologi penyembuhan/pemakanan terbaru melalui AFA dan Cellmaxx disah kan HALAL oleh badan Islam USA yang mendapat pengiktirafan JAKIM.


7. Istimewanya sel induk dewasa kerana ia mampu merubah bentuk kepada lebih 220 jenis sel dan tisu baru di dalam organ dan tubuh. Sel-sel induk ini bukan lagi merawat sel yang rosak sebaliknya mengganti, menukar semula sel sedia ada yang rosak kepada sel tubuh baru yang sihat. Jika sel induk ini pergi ke buah pinggang maka ia akan menjadi sel / tisu buah pinggang yang baru. Jika ia pergi ke jantung ia akan menjadi sel jantung yang baru seterusnya.


8. Produk kesihatan yang PERTAMA didunia dalam bentuk serbuk pra-campuran ekstrak Aphanizomenon flos Aquae(AFA),Oligosakarida dan Buah Pic

9. mengandungi lebih dari 60 jenis vitamin,mineral,klorofil,asid amino,asid lemak perlu dan pelbagai enzim penting yang tidak dapat diperolehi secara menyeluruh dari produk-produk kesihatan lain dipasaran.


10. Jangan percaya kepada testimoni tapi percayalah jika ia mempunyai medical journal bererti keberkesanannya telah dibuktikan





0856.9281.9898

HARGA 1 kotak Rp 700.000
Beli 2 kotak hanya Rp. 1.100.000 (blm ongkir)
Share on Google Plus

About prisma jaya

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 komentar:

Posting Komentar